Eagle Beach - Reisverslag uit Palm Beach, Verenigde Staten van Rob - WaarBenJij.nu Eagle Beach - Reisverslag uit Palm Beach, Verenigde Staten van Rob - WaarBenJij.nu

Eagle Beach

Blijf op de hoogte en volg Rob

06 Maart 2017 | Verenigde Staten, Palm Beach

Zondag hebben we alle belangrijke spullen thuis gelaten en zijn we lekker samen gaan zwemmen. Niet dat het hier zo crimineel is, in tegendeel, maar het geeft toch altijd een onrustig gevoel als je je spullen (paspoort, portemonnee, telefoon, sleutels) op het strand onbeheerd laat.
De lunch gebruikten we bij ons huisje en 's middags reden we naar de super om daar de auto te parkeren. Van daar liepen we ca 500m naar Eagle Beach, waar we noordwaarts (richting Palm Beach) wandelden en genoten van het moois. Duikende pelikanen en sterntjes, en telkens weer die mooie blauwe schakeringen in het water.
Eagle Beach lijkt ook een grotere plek te hebben waar je zonder stenen op de bodem kunt zwemmen, dus daar gaan we vandaag, maandag, maar eens heen om een duik te nemen. En als we boodschappen gedaan hebben moeten we in Oranjestad maar eens een t-shirt op de kop tikken.