Blenchi B&B - Reisverslag uit Dorp Soto, Curaçao van Rob - WaarBenJij.nu Blenchi B&B - Reisverslag uit Dorp Soto, Curaçao van Rob - WaarBenJij.nu

Blenchi B&B

Blijf op de hoogte en volg Rob

09 Maart 2017 | Curaçao, Dorp Soto

De indruk van gister is al wat gewijzigd. Eigenlijk is het een heel mooi gebouw vlak bij een fantastisch klein baaitje. Ik raad je aan het eens met satelliet view op Google Maps op te zoeken.
Om 6 uur werd ik wakker van de vogeltjes. Beiden waren we half zeven wakker van een korte stortbui.
Er schijnen nog wel vaker buien geweest te zijn op het eiland met name ook in Willemstad maar daarvan hadden wij geen last. Waar we ook niets van merkten was de aardbeving van vanochtend half tien. 4.8 en 25km ten zuidwesten van het eiland.
Vanochtend maar een beetje rustig aan gedaan. Te rustig. We wilden naar het Christoffel park maar omdat we aan de late kant waren was een deel al afgesloten. Morgen nog maar eens vroeger proberen.
Als alternatief zijn we in het noorden maar langs de kust gaan rijden. Net als Aruba ook hier weer stevige golven die tegen de rotskust beukten. Mooie effecten en ook hier een Natural Bridge. Onderweg nog even geluncht voor we terugkeerden.
In de middag even een proefje genomen met zwemmen in het baaitje. Klein paradijsje waar we alleen waren. Geweldig. Super helder water, dus hier de snorkelspullen ook maar eens uitproberen.
In het eigen zwembadje even afgespoeld en daarna tijd voor een borrel op het gezellige terras. Beetje oppassen met de zon nu. Het gaat echt hard. Vooral omdat het altijd waait merk je nauwelijks hoe warm het is en hoe hard de zon brandt.
Straks hier in de omgeving eens een restaurant proberen.