Bami - Reisverslag uit Dorp Soto, Curaçao van Rob - WaarBenJij.nu Bami - Reisverslag uit Dorp Soto, Curaçao van Rob - WaarBenJij.nu

Bami

Blijf op de hoogte en volg Rob

14 Maart 2017 | Curaçao, Dorp Soto

Hoewel we ideeën hadden voor activiteiten vandaag zijn we er maar mondjesmaat in geslaagd deze te realiseren. Kortom, een rustig dagje in de aanloop naar onze laatste bestemming.
Rond 11 uur zijn we gaan snorkelen. Op zoek naar een vliegtuig op de bodem kwamen we weer wat koraal en visjes tegen. Weer wat vastgelegd ook, ik zal proberen een foto mee te plaatsen.
Een van de gasten (Anita) was van plan bami te maken en ons leek het plan nog beter als we daarvan mee zouden eten. Dus samen naar de super voor wat extra ingrediënten.
Daarna nog wat gerelaxt en vastgesteld dat we weer een beetje meer verkleurd zijn vandaag.
De bami was een feest. Met pindasaus ook nog.
De maaltijd ging ook qua drank vloeibaar over in zeer geanimeerde gesprekken met de vandaag gearriveerde Canadese vriendinnen. Natuurlijk hadden zij Hollandse ouders, maar gebrek aan Nederlandse uitdrukkingen. Dus konden wij ons behoorlijk uitleven op eieren en uiers, draaien om de oren en Tiels' Flipje met zijn koksmuts.
Het werd een zeer leuke laatste avond op Curacao.

• 15 Maart 2017 - 13:01

Ank:

Zo leuk om te lezen al jullie verslagen! Hier lees ik veel bekende namen van plaatsen die ik ken uit de verhalen van Manoah dat hij daar was.
    Hij is dan ook helemaal verliefd op Curacau en droomt, spaart om nog eens terug te gaan.
    Goede reis naar jullie volgende bestemming!

• 15 Maart 2017 - 21:15

Els:

Dit waren geweldige verhalen over Aruba en Curaçao, ik ben benieuwd of jullie Bonaire ook het allermooiste zullen vinden ! Veel plezier tijdens jullie laatste week ! Groetjes, Els