Natural Bridge restanten - Reisverslag uit Palm Beach, Verenigde Staten van Rob - WaarBenJij.nu Natural Bridge restanten - Reisverslag uit Palm Beach, Verenigde Staten van Rob - WaarBenJij.nu

Natural Bridge restanten

Blijf op de hoogte en volg Rob

05 Maart 2017 | Verenigde Staten, Palm Beach

Het kostte ons wat moeite het bed uit te komen zaterdag, maar rond 11 uur vertrokken we toch maar voor een tochtje naar de oostkust. Lekker ruig gebied en de zee doet vrolijk mee. Regelmatig zie je dan ook de golven hoog opspatten tegen de rotskust.
De kust wordt regelmatig onderbroken door inhammen, daar waar een rivier de zee bereikt. Vaak is daar dan een strandje waar de golven lustig op los rollen. Bij een van die strandjes zagen we een geit die op trieste wijze aan haar eind gekomen moest zijn. Eerst leek het een zak of zo, totdat bleek dat er een kop aan zat.
Natuurlijk moesten we even bij de in 2005 ingestorte Natural Bridge kijken. Bij de lokale toko een pasteitje plus cocktail genuttigd en toen weer rustig aan huiswaarts gekeerd. We beginnen al te wennen hier...
Thuisgekomen lag op de tafel buiten waar ik om gevraagd had. Een complete set sluitwerk voor onze buitendeur. Omdat de sleutel alleen onder een bepaalde hoek werkte en het dus vaak lang duurde voor de deur open was, kan ook gevaarlijk zijn, had ik gezegd dat als zij voor het materiaal zouden zorgen, ik het nieuwe slot wel wilde monteren.
Een kwartiertje en toen was het klaar. De eigenares was er blij mee en wij ook...
In de avond nog een gerecht van de menukaart geprobeerd hier in het restaurant. Handig is dat de menukaart ook in ons huisje ligt, dus geen verrassingen. ;-)
Deze avond waren er twee Amerikaanse stelletjes die geanimeerd met elkaar in gesprek raakten en zo konden wij genieten van de (voor ons) zo typische onnozelheid van Amerikanen en hun idee dat zij de uitvinders van alles zijn.
Dit keer was de vader van de eigenaar present. De afgelopen dagen liet hij verstek gaan vanwege een ontstoken kies of zo. Grappig mannetje. Hij vertelde nog een paar verhaaltjes bij het dessert. Telkens na de clou liep hij weg om in stilte te genieten van zijn succes.
Na het diner hebben we nog even wat filmpjes bekeken op de tv. Deze kent alleen Netflix en YouTube. Geen tv kanalen dus.
Tijd voor ons zondagse ontbijtje en overleg wat vandaag te gaan doen.

• 05 Maart 2017 - 21:45

Lex:

Hé Rob !
    Maarrehhh, als je toch bezig bent, kun je dat zwembadje ook vast wel even ingraven, niet ? Zijn ze vast ook wel blij mee. :-)
    Niet teveel en zeker niet te snel doen hoor. Dat slotje vervangen doen ze daar normaal gesproken een week over, dus vinden ze je vast een uitslover. Haha, maar dus geef ik je wel groot gelijk dat je het zelf ff gefixed hebt.
    Groet en geniet !
    Lex