Liza - Reisverslag uit Dorp Soto, Curaçao van Rob - WaarBenJij.nu Liza - Reisverslag uit Dorp Soto, Curaçao van Rob - WaarBenJij.nu

Liza

Blijf op de hoogte en volg Rob

12 Maart 2017 | Curaçao, Dorp Soto

Een lekker dagje deze zondag. Dit keer naar Willemstad over de zo hoge Julianabrug. Op het eerder genoemde Wilhelminaplein troffen we Liza weer. We stapten bij haar in de auto en hebben een topdag gehad. Heel Punda bezichtigd, in Bij Blauw kopje koffie gedronken. Plekjes gezien die je nooit zelf zou vinden. De lunch gebruikten we bij Golden Seahorse, een heerlijk rustig restaurantje. Maar niet voordat we zoon Noah bij de zus van Liza opgehaald hadden. Als een volleerde gids leidde Liza ons door het gebied ten zuiden van Willemstad. Strandje hier, winkeltje daar, stukje lopen, huizen van familieleden aanwijzen, een volle dag. Tenslotte nog even een Italiaans ijsje bij Jan Thiel en het huis van Liza en Iwan bewonderd. Erg mooi...!
Vol indrukken keerden we terug.
Thuis was op het strand een feestje gaande. We hoopten dat dat over zou zijn nadat we terugkeerden van het eten. En dat was gelukkig zo.
Wel zagen we nog wat auto's tegemoet komen over de donkere weg.
Die weg zit overigens vol grote gaten. En er staan lantaarnpalen. Die niet branden. Ze zijn vrij nieuw, maar kort na het plaatsen is bij allemaal de accu en zonnepaneel gestolen en dan doen ze het niet meer...