Camera niet - Reisverslag uit Den Tuna, Bonaire van Rob - WaarBenJij.nu Camera niet - Reisverslag uit Den Tuna, Bonaire van Rob - WaarBenJij.nu

Camera niet

Blijf op de hoogte en volg Rob

17 Maart 2017 | Bonaire, Den Tuna

Na ontbijt en boodschappen een nieuwe poging gedaan het pakketje af te leveren. Op het nieuwe adres niemand thuis. Gelukkig was er zo'n Amerikaanse brievenbus bij het huis waarin we het pakketje kwijtkonden.
Hoogste tijd om eens langs wat souvenirwinkeltjes te lopen. We zagen veel leuke dingen. De cocktails waren ook weer heerlijk.
Na de lunch de auto in om een snorkelplekje te zoeken. Dat kostte niet veel moeite. Jammer dat ik mijn camera vergat, dus je moet me geloven als ik zeg dat het mooi helder water was met leuke visjes. Een murene, koffervisjes, papegaaibekvissen, zelfs twee niet al te grote schildpadden.
Na het snorkelen opnieuw naar het centrum gelopen voor een heerlijk diner aan de boulevard, waar we het flatgebouw (zie verslag gisteren) én de zon aan de einder zagen verdwijnen.

• 18 Maart 2017 - 16:21

Mieke: