Klein Bonaire - Reisverslag uit Den Tuna, Bonaire van Rob - WaarBenJij.nu Klein Bonaire - Reisverslag uit Den Tuna, Bonaire van Rob - WaarBenJij.nu

Klein Bonaire

Blijf op de hoogte en volg Rob

18 Maart 2017 | Bonaire, Den Tuna

De historie lijkt zich - enigszins aangepast - te herhalen. Zie vorige week. Voor zondag hadden we afgesproken met Frankie, oud-collega van Caroline. Na enig ge-app ging hij vandaag ook mee snorkelen. De watertaxi naar Klein Bonaire vertrok toen Frankie er ook was.
Dit was léúkkk! De boot stopte op het strand waar we onze tas met handdoeken etc konden achterlaten. Vervolgens bracht de boot ons naar een punt ca 1 km zuidelijker. Daar sprongen we met on snorkeltje en flippers (jahaaa, ook mét camera) overboord om koraal en vissen te kijken. De stroming bracht ons dan in ruim een uur weer bij onze tassen terug. Dit was echt een mooie ervaring. Na 2/3 van de tocht was het filmgeheugen al vol, maar gelukkig kon ik nog wel foto's maken. Veel leuke visjes, sommige achtervolgden ons. Grappig om te zien. Ik heb ook een paar foto's geplaatst. De topfoto's en filmbeelden bewaren we natuurlijk voor album en vakantiefilm. Helaas vandaag geen Murene of schildpad gezien. Voordat iemand nu opmerkt dat daar wel een foto van geplaatst had kunnen worden...

• 18 Maart 2017 - 22:13

Petra:

mooi!

• 18 Maart 2017 - 22:25

Ronald:

Mooi, maar waar zijn nu de foto's van de schildpadden en murene.

• 19 Maart 2017 - 10:04

Mieke: