Williwood - Reisverslag uit Dorp Soto, Curaçao van Rob - WaarBenJij.nu Williwood - Reisverslag uit Dorp Soto, Curaçao van Rob - WaarBenJij.nu

Williwood

Blijf op de hoogte en volg Rob

10 Maart 2017 | Curaçao, Dorp Soto

We kwamen gisteravond (donderdag) uiteindelijk hier vlakbij bij Klein Santa Martha terecht. Een mooi landhuis op een heuvel. Mooi terras, leuk personeel. De zon was vijf minuten voor onze aankomst ondergegaan dus dat was jammer. Gelukkig had een van de medewerksters foto's gemaakt.
Kort nadat we het voorgerecht ontvingen begon het te spetteren. En aangezien de lucht er wel heel dreigend uitzag stemden we in met de suggestie naar binnen te verhuizen. Daar hebben we genoten van de rest van de maaltijd.
Vandaag, vrijdag, zijn we opnieuw naar het Christoffel NP gereisd. Dit keer konden we overal terecht. De berg zijn we niet op geweest, dat leek ons niet verstandig. Daarentegen zochten we ieder punt op waar iets te zien of beleven was. We hadden nog bijna een hert aangereden. Achteraf hoorden we dat je echt heel veel geluk moest hebben hier een hert te zien. Rond half twee verlieten we het park op jacht naar een lunch. Die vonden we bij Williwood, daar waar ook een groepje flamingo's te vinden is. Bij Nena Sánchez hebben we haar kunst bewonderd en een repro gekocht voor in de gang. Vrolijke en frisse kleurtjes.
Terug thuis zijn we maar even neergeploft bij het zwembad om even bij te komen van opnieuw een leuke dag!