13 maart - Reisverslag uit Dorp Soto, Curaçao van Rob - WaarBenJij.nu 13 maart - Reisverslag uit Dorp Soto, Curaçao van Rob - WaarBenJij.nu

13 maart

Blijf op de hoogte en volg Rob

14 Maart 2017 | Curaçao, Dorp Soto

Gefeliciteerd Ron!
En wijzelf ook van harte. 35 jaar een stel...
Omdat we in de middag wilden snorkelen hier, op loopafstand van ons verblijf, zochten we nog iets in de buurt om heen te gaan.
Dat werd Westpunt. Onderweg passeerden we een paar mooie stranden en vlak voor Westpunt een heel mooi tentje boven het strand met uitzicht over zee. Heel misschien kunnen we daar dinsdag nog heen om te eten en de zon onder te zien gaan.
Onderweg in Barber nog wat boodschappen gedaan en bij onze B&B Blenchi geluncht.
Bij het snorkelen de camera gebruikt voor koraal en visjes. Het was nu mooi helder water en er viel best veel te zien.
Na het snorkelen nog even afgespoeld en opgedroogd bij het zwembad. Lekker relaxed dus. Tegen 7 uur zagen we de son in de see sakken. Gelukkig dit keer zonder wolken en helaas te laat voor betere opnameapparatuur dan mijn telefoon... Het ging best snel!
In de avond gingen we met zijn vijven bij een Chinees uit eten. Heel erg lekker en bovendien erg betaalbaar.
Het was een lekker dagje!