Palm Beach - Reisverslag uit Palm Beach, Verenigde Staten van Rob - WaarBenJij.nu Palm Beach - Reisverslag uit Palm Beach, Verenigde Staten van Rob - WaarBenJij.nu

Palm Beach

Blijf op de hoogte en volg Rob

07 Maart 2017 | Verenigde Staten, Palm Beach

Het diner bij Quinta del Carmen was een plezierige ervaring. Veel groter restaurant dan verwacht. We werden naar de tuin gebracht met heel veel tafels, grotendeels bezet. Ik schat meer dan 100 mensen. Een strakke organisatie met veel personeel. Dat was goed geregeld! En nog lekker eten ook! Een leuke aanrader.
Dinsdag hebben we in het noorden geprobeerd te snorkelen. Geen succes. Hoge golven en het rif was té ver weg. Daardoor bleven we min of meer steken in water met een zicht van 30cm door al het zand. Daarna natuurlijk nog wel een uurtje liggen drogen in de zon die soms verdween achter de wolken. Het was niet zo'n heel mooie dag vandaag helaas.
In de middag zijn we eens tussen de grote hotels door naar Palm Beach gelopen. Er loopt een wandelpromenade tussen de hotels en het strand. Keurig allemaal. Het strand leek pas gestofzuigd tapijt met heel veel rieten parasols. Soms bofte je als je de zee ertussendoor kon vinden. Veel Amerikaanse kak.
We hebben een lekker ijsje gekocht en waren twee uur later weer terug.
's Avonds zijn we bij de Buccaneer wezen eten. Een tentje hier om de hoek, waarbij ze veel aandacht aan uiterlijk en aankleding hebben besteed. Bij ieder tafeltje zit je naast een aquarium, elk met zijn eigen wereldje. Bij ons een zwart poetsvisje en een stel chagrijnig soort van goudvisachtigen die elkaar weinig gunden. Ach, je hebt iets om naar te kijken. De catch of the day was Barracuda en iets van Mahi Mahi. Ieder hebben we een soort besteld en het was lekker. Een aardig mannetje dat ons hielp en zowaar, bijna al het personeel sprak Nederlands tegen ons. Dat was wel bijzonder.
Inmiddels is onze laatste avond op Aruba aangebroken. Morgen mikken we alles in de koffers en moeten we de dag vullen. Het vliegtuig gaat rond zes uur pas maar we moeten in de ochtend uitchecken. We zien wel...

Toevoeging
Ik stoor me aan de app waarmee ik deze verslagen plaats. Consequent wordt boven ieder verslag 'Palm Beach, Verenigde Staten' vermeld. Als ik de verslagen plaats, staat er gewoon 'Palm Beach, Aruba', en wordt mijn locatie ook nog gebruikt.
Ik heb zelfs bij enkele verslagen de locatie te corrigeren. Tevergeefs.

• 08 Maart 2017 - 10:28

Mieke:

Heee Rob en Caroline!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Rob!
    Ik kan me een vervelendere manier indenken hoe mijn verjaardag te vieren!
    Vandaag verkassen, voorzichtig, goeie reis en geniet!
    Kus van je zus. ;-)

• 08 Maart 2017 - 11:06

Ronald:

Hallo daar.
    Rob, van harte gefeliciteerd.
    Zo te zien aan alle verslagen is het daar behoorlijk afzien.
    Leuk om de verslagen te lezen.
    Ben benieuwd naar de volgende.
    Geniet er van.